نینجاهای کوچک


جهان اطلاعات

جدیدترین مطالب علمی، فناوری وکاربردی جهان


جمعه های خود را چگونه می‌گذرانید؟ به پارک می‌روید؟ سینما را ترجیح می‌دهید؟ بعد از ظهر آرامی را کنار خانواده سپری می‌کنید؟ شاید بد نباشد برای یک روز هم که شده از کامپیوتر و گجت های خود دل بکنید و چشم بر روی زیبایی های زندگی بگشایید.

جملات بالا، حرف هایی درست و منطقی بود؛ حرف هایی که معمولا انتظار شنیدن آن را از بابابزرگ هایمان داریم. اما دوره زمانه عوض شده است. من به گجتم عشق می‌ورزم، شما چطور؟ لذت بازی کردن در یک روز تعطیل، بدون هیچگونه استرس و دغدغه ای را ما گیک ها به خوبی درک می‌کنیم. پس گجت های خود را آماده کنید تا با هیجان انگیز ترین بازی های هفته، لحظات خوشی را سپری کنیم.


Dead City

dead-city.jpg

طبق معمول بازی هایی با حضور زامبی ها، یک انفجار اتمی همه شهر را تبدیل به موجوداتی خونخوار کرده است و تنها شما جان سالم به در برده اید. در این بازی، زامبی ها در جای جای صفحه نمایشگر شما حضور دارند و باید با سرعت عمل بالایی آن ها را نابود کنید. علاوه بر تیراندازی و هدشات کردن زامبی ها، می توانید در شرایطی که تعداد دشمنان زیاد می شود، درخواست کمک هوایی کنید و یا اگر ماشینی را در شهر مشاهده کردید، آن را روشن کرده و با آن از روی زامبی ها رد شوید.

قیمت: رایگان / دانلود از کافه بازار برای اندروید (با حجم ۲۷ مگابایت) - دانلود از اپ استور برای آیفون و آیپد (با حجم ۳۱ مگابایت)

Mini Ninjas

mini-ninjas.jpg

شاید خیلی از شما هم با من هم عقیده باشید که جذابیت نینجاها از زامبی ها برای بازی های موبایل بیشتر است. در این بازی به اکیپ نینجاهای کوچک بپیوندید و در حال دویدن راه خود را از میان سامورایی های خبیث باز کنید و با استفاده از مهارت های نینجایی خود به جنگ اژدها بروید. محیط این بازی بسیار سرگرم کننده طراحی شده و ساعت ها شما را به خود مشغول خواهد کرد.

قیمت: ۰.۹۹ دلار برای آی او اس - نسخه دمو رایگان برای اندروید / دانلود از گوگل پلی برای اندروید (با حجم ۴۲ مگابایت) - دانلود از اپ استور برای آیفون و آیپد (با حجم ۳۶ مگابایت)

Ridiculous Fishing

fishing.jpg

ماهیگیری معمولا یک کار حوصله سر بر محسوب می شود. کاری که معمولا از حوصله ما جوان ها خارج است. اما در این بازی با سبکی جدید از ماهیگیری مواجه می شوید. قلاب خود را به درون آب بیندازید و با حرکت دادن دستگاه، تا جایی که می توانید بدون برخورد به ماهی ها آن را پایین ببرید. سپس با بالا کشیدن طناب، باید سعی کنید تعداد هرچه بیشتری ماهی را با قلاب خود شکار کنید. در طول مراحل بازی، امکانات و قلاب های جدیدی در اختیارتان قرار می گیرد که لذت بازی را دو چندان می کند. قیمت: ۲.۹۹ دلار / دانلود از اپ استور برای آیفون و آیپد (با حجم ۴۸ مگابایت)

nowruz-game.jpg



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 26 اسفند 1391برچسب:,| ساعت 19:8| توسط حسین رستمی زاده|















قالب جدید وبلاگ پيچك دات نت